9 Nisan 2008 Çarşamba

İlk Müzik Denemeleri

Selamlar, Bayağı bir süre geçti birşeyler yazmayalı. Ama aslında pek birşey yazmayacağım yine. Yeni home studio kurdum evde kendimce ilk amatör denemelerimi sizlerle paylaşmak istedim. Acil yorum lütfen. Tek tük hatalar olabilir onları duymayın :) İlki Yanni'nin bir parçasının giriş kısmı. Hiçbir düzeltme yok aynen çaldığım gibi. İkincisi ise benim bir denemem. Çok iddialı değil ama ben beğendim (bu da nasıl iş kendim çalıyorum kendim beğeniyorum ve mutlu oluyorum :)) )

Yanni

İlk Deneme

Diğer Bir Deneme

Bu linkleri kliklediğinizde gelen ekranda altta sağda Save it to your PC gibi bir yer olacak, oradan indirebilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

inanırmısın her akşam bakıyorum sitene ve diyorum ki kendi kendime yarın dinleyimde yorum yazayım tabii yine bakamadan akşam oluyor oğluşum sağ olsun:) gece kısıkta olsa dinleyemiyorum oğlum yan odada,nefes sesinden uyanan bi tip kendisi:) ama söz dinleyip yazıcam,aklımda yani:)

Emrah dedi ki...

selam, dusuncelerini yazarken lutfen hayatimin hicbir doneminde piyano ya da diger bir muzik egitimi almadigimi da dikkate al :)
Bu arada bizim de bebegimiz gelecek yakinda insallah uc ayi dolmak uzere... :)

 
Clicky Web Analytics