27 Ocak 2008 Pazar

EMRAH HITS!

Bu arada evimize gelen her misafire yaptigim iskenceyi size de yapacagim :)
Kisisel olarak sevdigim, dinledigim sarkilarin youtube linklerini verecegim. Ne anlami mi var? Buraya girip okuyorsunuz ya yazdiklarimi,eminim ki ne dinlerim, ne dusunurum merak ediyorsunuzdur ondan, sizin icin yani :)



Video'yu bosverin bu sarkiyi cok severim.



Bu da son zamanlarda en cok dinledigim sarkilardan.



Bu sarki, Mezdeke'den sonraki en hit Arapca sarkim. :p
Saka bi yana cok seviyorum melodisini.


Vee iste son zamanlarin en tempolu kral sarkisi;



Sanirim cok kopya var icinde baska sarkilardan ama super bence!


Neyse bu kadar halk isi yeter yavas yavas beni daha entellektuel gosteren tercihlerime gecelim :) (tum bunlari ayni adam dinler mi demeyin, onyargisiz bakinca neler dinliyo insan valla)



Bu melodiyi kesintisiz 4-5 saat dinleyebilirim. Melodilerin herbiri, gecisler, icice farkli duygular, mukemmel bir kombinasyon bence. (biraz daha entellektuel gorunebildim mi?)



Bu kadar mi etkileyici bir giris olur? Inanilmaz keyifli...



Bu adam muthis! Henuz begenmedigim hicbir parcasi olmadi desem hic abartmam. Bu melodinin tempo giren kismina kadarini calabilmek icin sanirim 1 ay calistim. Ama calabiliyorum :) Tempodan sonraki kismi ise zamaninda Ugur Dundar'in Hodri Meydan programinin jenerigiydi. Noolur sonuna kadar dinleyin pisman olmayacaksiniz.



Fazil Say'in cok basarili bir calismasi. Asik Veysel'in Kara Toprak'indan bir derleme

Neyse simdilik bu kadar, aklima geldikce begendigim muzikleri eklerim :)

3 yorum:

Yesim dedi ki...

Unutulmayan Eurovision şarkıları diye de bi post yaz bence,okuyucularının seni daha iyi tanımalarına yardımcı olur :))
*Şaka değil eve her gelene yapıyo bu işkenceyi :) Öyle ki farkında olmadan ikinci şarkının sözlerini ezberlemişim haberim yok, hatta seviyorum ben de bu şarkıyı :) Öğrenilmiş çaresizlik dedikleri bu mu acaba???

Adsız dedi ki...

Hay Allah bende cikmiyor sarkilar, yorumlari okuyup sarkilari gormeyince pek bir meraklandim, youtube linkleri oldugu icin olabilir mi acep? yoksa yine mi yasaklandi?
nazisko

Adsız dedi ki...

Cesni guzel olmus da dinlemek vakit aliyor tabii. su arap guzelmis hakikaten

 
Clicky Web Analytics